17 Nisan 2009 Cuma

Çikolata Soslu Sodalı Kek

Gerçekten çok hafif ve lezzetli bir kek..
Mutlaka deneyin:)) Malzemeler:
-4 adet yumurta
-2 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı sıvıyağ
-1 şişe soda
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
Üzeri için: Çikolata sosu, ceviz
Hazırlanışı:Yumurta ve şekeri iyice özleşene kadar mikserle çırpın...
Sırasıyla sıvıyağını sodayı unu kabartma tozunu vanilini ekleyin. ve hepsini karıştırın...
Yağlanmış kek kalıbına karışımı dökün ve önceden ısıtılmış 150derecelik fırında yaklaşık 40dk pişirin....
Çikolata sosunu tarifine göre hazırlayın. Pişene kek biraz ılıyınca sosunu döküp cevizle süsleyin...
Afiyet Olsun...

2 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

merhaba tebrik ediyorum canım çok güzel şeyler yapmışsın ama en çok havuçlu mozaiğini beğendim çok güzell iyiki tanıma fırsatı bulmuşum seni çok güzell harikasın ama minik rulolarını ilk fırsatta denicem onlara özellikle bayıldımm sevgiler.. öpüyorum canımm
kalpkurabiye.blogcu
deniz

Pembe Tatlar dedi ki...

Denizciğim güzel yorumun için çok tşkr ediyorum canım....
aynı şekilde iyiki tanıma fırsatı bulmuşum diyorum bende!
Bu arada kumrular Harika:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails