17 Nisan 2009 Cuma

Havuçlu Mozaik Pasta

Malzemeler:
-1/2kg rendelenmiş havuç
-1 paket petibör bisküvi
-1/2 su bardağı şeker
-1 çay bardağı ceviz yada fındık
-1 portakal kabuğu rendesi
-2 paket vanilin
-1 su bardağı süt
-1 paket toz şanti
Hazırlanışı:Rendelenmiş havuşları derin bir tavada şeker ile birlikte kısık ateşte suyunu çekene kadar karıştırara kavurun...
Havuçlar suyunu çekince ocaktan alın ve bisküvileri kırıp havuçlara ekleyin vanilini portakal kabuğunuda havuçlara ekleyip karıştırın ve soğumaya bırakın...
havuçlar iyice soğuyunca toz şantiyi süt ile çırpıp havuçlu karışıma ekleyip kaşıkla iyice karıştırıp kalıba elinizle bastırarak yerleştirin... Kalıp yok ise folyo kagıda elinizle şekil vererekte yapabilirsiniz... Şekillendirdiğiniz pastayı buzlukta 2saat bekletikten sonra çıkkartın servise hazırdır...
Üzerine isteğe bağlı çikolata sos yada dondurma ile servis yapabilirsiniz...
Afiyet Olsun....

4 yorum:

Ayten dedi ki...

sunumu çok hoş olmuş eminim lezzeti de öyledir. Elinize sağlık..

Pembe Tatlar dedi ki...

Tşkr ederim yorumunuz için...
Gerçekten çok hafif ve lezzetli bir pasta:))

kalpkurabiye dedi ki...

merhaba canım yine ben yorumunu gördüm bloğumda bende senin adını öğrensem bir sakıncası yoksa canımm güzel bir arkadaşlığa adım attık kopmasın dilerimm sevgilerr kumrulara yorumun için sağol benim için anlamlılar onlar
deniz
kalpkurabiye

keskinli dedi ki...

googlden girince barbunya tarifini acti önce ona yorum yazdim bu pastayida görünce yorum yazmadan gitmek istemedim ellerine saglik sevgiler

keskinlininmutfagi.blogcu.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails