25 Nisan 2009 Cumartesi

Patates Topları

Malzemeler:
Topu için:
-4 adet haşlanmış patates
-3 çorba kaşoğı sıvıyağ
-1 çay kaşığı nane
-tuz karabiber pulbiber
Üzeri için:
-2 adet rendelenmiş havuç
-1/2 çay bardağı sıvıyağ
Sosu İçin:
-2 çorba kaşığı mayonez
-1 su bardağı süzme yoğurt
-2 diş ezilmiş sarımsak
Hazırlanışı:Tencerere sıvıyağı koyup kızdırın ve nane ile pulbiberi biraz kavurup ocağın altını söndürün ve karabiberi ve pataesleri ekleyip tuzunuda ilave edipiyice karıştırarak ezin ve soğumaya bırakın...
Soğuyan patatesleri ceviz büyüklüğünde yuvarlak toplar yapın....


Rendelenmiş havuçları sıvıyağda 15 dk kavurun ve soğutun...
Yoğurdu mayonezi ve sarımsakları iyice karıştırınnn bu karışımı yuvarladığınız patates toplarının üzerine dökün soğuyan havuçlarıda kaşık yardımı ile üst kısımlarına yerleştirin....
Buzdolabında biraz soğuttuktan sonra servise hazır...
Afiyet Olsun....

7 yorum:

Unknown dedi ki...

harika gözküyor.ellerine saglık

LEMAN dedi ki...

merhabalar arkadaşım aslında hemşerim ziyaretine çok memnun oldum arkadaşlarıma ekledım çok güzel şeyler paylaşacagımızı umuyorum herzaman beklerım buarada kayseridemi oturuyorsun yoksa başka şehirdemi? ben kayseriliyim fakat orda oturmuyorum iş dolayısıyla gezip duruyorum

LEMAN dedi ki...

ne guzel çok sevındım en azından kokusunu blogundan alırım bende ancak izinlerde gelıyorum ben çok sehir gördum orası bir metropol gercekten çok guzel

hanife dedi ki...

eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş çok iştah açıcı

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

ooo çok güzel ve özel bir tarif..:)

anneminkizıyim dedi ki...

Canim seninde siten cok güzel, harika tariflerin var,hep beklerim, sevgiler....

TATESAL dedi ki...

Çok güzel birlezzet ve sunum şahane....Galiba Sivaslıyız öylemi...bende Erzincanda yaşıyorum ve buralıyım...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails