23 Aralık 2009 Çarşamba

Vişneli Islak Kek

Tarifimi 50. P.D.Ç.S.E. için Nurşen arkadaşıma gönderiyorum... Denediğim ilk günden bu yana favori kekim oldu..
Çok sık yapıyorum fakat resmini çekmeyi hep unutuyordun:))
Nihayet en sonunda çekip sizlerle paylaşmak kısmet oldu...
Tarif canım Deniz 'ime ait canımcımm tekrar tarif için teşekkür ediyorum:))
Kendimce ufak tefek değişiklikler yaptım zamanla:)) (okadar çok yaptımki)
Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1,5 su bardağı toz şeker (2 de olabilir)
-1 su bardağı yoğurt (ben süt de kullanıyorum)
-1 su bardağı sıvıyağ
-1 kase çekirdeği ayıklanmış vişne tanesi
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
Üzeri İçin:
-1 su bardağı vişne suyu
-pudra şekeri veya dekor şekeri
Hazırlanışı:Karıştırma kabına yumurta ve şekeri koyup köpürene kadar mikserle çırpın...
Sırayla kalan malzemeleri ekleyip akışkan bir kek hamuru yapın...
Yağlanmış kek kalıbına hamuru dökün ve önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirin...
Pişen kekin üzerine sıcakken vişne suyunu döküp dinlendirin...
Servis etmeden önce üzerini pudra şekeri ile süsleyin..
Afiyet Olsun..

41 yorum:

pelince dedi ki...

Pilava yorum yazıcaktım ki kekle karşılaştım :) nefis kabarmış ellerine sağlık...
Sevgiler yolluyorum...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hızınıza yetişmek mümkün değil. Çok severim vişne ile yapılan lezzetleri.Elinize yüreğinize sağlık.Sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok severim vişneli herşeyi kek muhteşem görünüyor ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

enfes görünüyor.çok iyi kabarmış.eline sağlık

Unknown dedi ki...

Canim nefis bir kek olmus ellerine saglik

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık Aslı'cım umarım bana da bir dilim ayırmışsındır :)

sevgiler

elif şen dedi ki...

merhaba vişneli kek hiç yapmamıştım sen yapmışsan garanti gzel olmuştur, bunu yaparım artık. mutlu kal görüşmek dileğiyle

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok nefis bir kek belli:) Ellerine saglik.

KOSEMINDERI dedi ki...

Harika gorunuyor.Visne ile cikolata guzel gider.Bende pasta yapmayi dusunuyorum bugunelerde ama diyet yapiyorum iste. Senin tarifinimi denesem acaba:) Ellerine saglik hayatim

elif dedi ki...

aslıcım benim de cok severek yiyeceğim bir kek olmuş.ellerine sağlık canım..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Kekin lezzetini hisseder gibiyim çok güzel anlatıyorsun ellerine sağlık canısı..A.E.O

hanife dedi ki...

görüntü çok eminim lezzetide öyledir eline sağlık

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

hiç bir keke hayır diyemem ellerine sağlık nefis görünüyor.

Işıl dedi ki...

güzel görünüyor.msn de not yollamışsın ben görmemişim kusura bakma

kalpkurabiye dedi ki...

bitanemm bitanemm bitanemm ellerine sağlıkk benden binkat daha güzel yapmışsın harikasın aslıcımmmm süpersinn ellerine sağlıkkk

bir demet feslegen dedi ki...

Vişne çekti canım :) ellerine sağlık, nefis

Şehnaz dedi ki...

arkadaşım,çok nefis bir kek olmuş...gelde yeme...ellerine sağlık canım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Yılbaşı menümü hazırlıyorum. Bloglardan hoşuma gidenlerin tariflerini yazıyorum. Dolaptaki vişnemle de bunu deneyeceğim. Tatlılarımdan biri bu olsun istedim. Teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Aysultan... dedi ki...

Aslım süpersin :)))
ellerine sağlık bir dilim olsa hayır derdim nedenini biliyosun sen ;)
çok güzel görünüyor bu ıslak kek:)))

edaca dedi ki...

dıyetısyene gıdıyorummmm hıc bakasım yok yemek sıtelerıne ıcım gıdıyo cunku :(((

bu arada evet satcam ınsallah sıparıslerı beklerım :)))

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

yine döktürmüşsün aslıcım..keki not ettim..ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık harika
bir görüntü.bayıldım öpüyorum...

Nina dedi ki...

Merry Christmas and Happy New Year! XO
Nina

Adsız dedi ki...

kekiniz guzel gorunuyor.ben kek yapma konusunda cok beceriksizim.insALLAH sizin gibi degerli insanlarin paylasimlarindan yararlanip,yeni denemeler yapacagim.ellerinize saglik.:))

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor aldım tarifi canım

Mimosa Café dedi ki...

bir harika olmuş gerçekten. ellerine sağlık.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Gidiyorum simdi bu keki yapmaya, aksama yigenim gelecek. Kiraz ile yapcam ben ins. Sonucu yakinda gorursun blogumda :)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Firinda pisiyor suan :) 150 C cok dusuk degilmi?

Unknown dedi ki...

Canım ellerıne sağlık en kısa zamanda deneyecegım güzel bir tarif.Vişneli tatları sevıyorum.Sevgiler...

ŞIKELLA dedi ki...

hangisine yorumyazacağımı şaşırdım. hepsi nefiss

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Eline sağlık, kek muhteşem görünüyor.
Ben klasik kakaolu ıslak kek yapıyorum ama buda çok ilgimi çekti.
Eminim nefis bir tadı ve çarpıcı bir rengi vardır.

Pembe Tatlar dedi ki...

yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum...

Selmacığım ben kek yaparken genelde düşük ayarda pişiriyorum içini çeke çeke pişiyor ve sünger kıvamında oluyor...
Ama fırına görede değişebilir...

:))

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ühüüüü :( Şimdi taşınırken heba olan vişnelerime çok üzüldüm işte :( Ne güzel görünüyor kek. Ellerine sağlık. Sevgiler Aslıcım.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ellerine sağlık canım
Nefis bir görüntü
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

aslıcım karnım aç bu kek ağzımı sulandırdı)) eline sağlık..

zeytintanesi dedi ki...

Vişneli güzel olmuştur. Vişnenin ekşiliği hoş bir tat vermiş olmalı. Ellerine sağlık. Deneyeceğim.

boncuk mutfakta dedi ki...

Ben de de var böyle bir tarif hala deneyeceğim.Ellerine sağlık Aslıcığım.

Handece Lezzetler dedi ki...

vişneyi çok severim,hele bir de vişneli kek olunca :)çok güzel gözüküyor,ellerine sağlık ..
sevgiler..

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canimmm hicbir kek oldugu gibi bu kekede hayir diyemeyecegimm;)))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Kek nefis oldu!!!

Pembe Tatlar dedi ki...

Selmacığım beğenmene çok sevindim canım...

Afiyet olsun...
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails