5 Ocak 2010 Salı

Dostluk Bildirimi

Sevgili Şehnaz , Gelincik , Seda , Meloş ,Yeşim , Ayşe , Sarıgül , Gülcan , Nihan ,Pınar , Gamze , Özlem ve Asuman ve Keyfeseyran kadaşlarım bildirimleriyle beni onure ettiler..
Her ikiside en sevdikleri arasında bana da yer vermişler canlarım çok teşekkür ediyorum...

KURALLAR:
- Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç.
((Onların bloglarını ziyaret et ve bilgi ver))
- Her bir kişi on kişi seçmelidir.
- Ödül yok, mühür yok. Sadece sevgimizin samimi bildirimi var.


Bir çiçek olmaktır dostluk , gökkuşağı renginde kaybolmalı insan derinliğinde.
Bir bulut olmaktır dostluk, karanlıkları yırtarcasına beyaz, uçmalı sonsuzluğa kış yaz.
Bir kahkahadır dostluk, acılara git dercesine, geleceğin gizemini yok edercesine...
Ve bir kalp olmaktır dostluk; dostu için her şeyi göze alan hayat ırmağında sabırla akan.

Sanalda olsa PC arkasındanda olsa anlamak ,hissetmek ve paylaşmaktır çıkarsızca...

İnternet ortamında kurulan dostluklara ’sanal’ deyip geçerler nedense...
Ben hep aksini savundum.
Dostluk dostluktur, sanalı olmaz... Önemli olan paylaşmayı bilmeli insan...
Bunun bir kez daha ıspatlanması beni çok mutlu etti:))

Sevgili Şehnaz 'ında dedidiği gibi BURASI BİR OKYANUS İÇİNDE NE ARARSAN VAR......
AMA BİRBİRİMİZE YAZDIĞIMIZ KÜÇÜK YADA BÜYÜK MESAJLAR SANKİ YILLARDIR ARKADAŞMIŞIZ GİBİ SICAK VE SAMİMİ.....

Bir çoğunuzunda bildiği gibi blogumu bana Can Dostum hediye etti ilk yazmaya başladığımda bukadar güzel gönül bağları kurup bu denli sıcak ve samimi paylaşımlar yaşayacağımı tahmin bile edemezdim...
Burada olmaktan ve sizleri tanımaktan çok mutluyum...

Bildirim gereği 10 arkadaşımızı seçmek zorundaymışım ama bu çok zor benim için herkes çok değerli ve özel...
Bazılarınızla MSN de yazışıyorum bazılanızla telefonda konuşup, mesajlaşıyorum...
Yorumlarınızı okurken çok mutlu oluyorum:))

Ben kuralları ihlal ederek herkesi seviyorum bana yorum yazan yazmayan herkesi:)))

21 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Pembecigim,
dostluklar cok güzel gercekten burda, herkes ile dost olduk, mutluyuz, payalsimlar doyumsuz oluyor.
Asagidaki Havuclu toplarinda harika olmus, bu yaziyi yazarken baka kaldim gözümün ucu ile, ellerine saglik canim, sevgiler....

tasarım mekani dedi ki...

guzel dostluklarin kalici olmasi dilegi ile... medinem

Şehnaz dedi ki...

canım benim sende öyle güzel ifade etmişsinki aynen dediğin gibi dostluk dostluktur sanalı olmaz......sevgiyle kal canım...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben de seni seviyorum pembe şekerim.

Rabbim kendisinin rızasını gözettiğimiz, samimi dostluklar nasip etsin cümlemize..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Dostluklar hep baki kalsın canım.
Sevgiler...

eyerhagu dedi ki...

slm canım artık geldim çok şükür inş bir sorun çıkmazsa buralardayım artık...dostluğu çok güzel ifade etmişsin dediğin gibi dostluğun sanalı olmaz blog aleminde bu zaten hemen hemen kanıtlanmış bir şey,sıcak dostluğun için çok tşk ederim.. 2010 yılının sana sağlık huzur mutluluk getirmesini diliyorum...seni çok çok öpüyorum

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

burada bende çok güzel dosluklar edindim...ayırım yapmak çok zor...böyle yazılarda bazen kendi ismide olmayınca insan biraz kırılıyor...ayırım yapmadığın için seni kutluyorum canım...
bende bütün arkadaşlarımı seviyorum...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

İsyancı !
Kuralları ihlal edersin sen ha !
Ceza var sana işde !
Kocaman bir pasta yapacaksın ve bizimle paylaşacaksın tarifini..
Latife elbetde ..
Net dünyası Reel yaşama göre daha kolay özümlenebiliyor çünkü yanlış anlaşılmanın boyutu daha asgari seviyede..
Bundan dolayı belki de net de ki arkadaşlarımızla daha samimi ilişkiler kurabiliyoruz.
Daha öncede dediğim gibi burası okyanuz ve ne ile karşılaşacağız hiç belli değil önemli olan karşılaşmalarımıza gönülden şekil vermek..
Mesala sen Aslı ,.
Seni tanımıyorum inmisin cinmisin bilmiyorum lakin samimiyetini yazılarına istinaden biliyorum buda seni yüreğime taşımam için yeter li..
Yaşamın tüm güzellikleri her daim seninle olsun...
Sımsıcacık Sevgilerle...

KEYFESEYRAN dedi ki...

seni seviyoruz canım

kalpkurabiye dedi ki...

pamuk prensesim benimm canımsın senn meleğimm

gül dedi ki...

bizde seni seviyoruz

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bizler de seni çooook seviyoruz. Sanal alemin dostlukları da başka. Bugün ne yapmış, neden uzun zzamandır yazmamış, ne sorunu var acaba demek çok güzel. Onunla beraber gülmek ve hüzünlenmek. Bir şeyleri paylaşırken sevgi mizi de çoğaltıyoruz.
İyi ki varsın.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Canım Aslım harika bir şekilde ifade etmişsin duygularını kocaman öptüm...

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel yazmışsın. Eminim benim gibi herkes seni çok seviyordur.

Aysultan... dedi ki...

Pembe cadım benim:))))
bende seni çok seviyorum,başka bir şey yazmaya gerek yok çünkü seviyorum...

Unknown dedi ki...

biz de seni

Krema Tadında dedi ki...

canım ne kadar güzel yazmışsın :)
sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hepinizin o güzel yüreğine sağlık çok teşekkür ediyorum...

Sevdalı tatlar en kısa zamanda pastayı yapıp yayınlayacağım canım:))

*kelebekana*-* dedi ki...

nede güzel yazmışsın ..artık ben ne desem boş olur ...

Unknown dedi ki...

Bu dosluklar disaridakilerden cok farkli .Güzel insan merak ediyor bir günün icinde kac arkadasimin blogunu ziyaret edip bir iki satir yazmadan cikilmiyor güzel gercekten hobi olarakta yaptiklarini beyenen bir arkadasin kücücük bir cümlesi insanin yüzünde gülücükler aciyor Aramiza Okadar yeni arkadasimiz katildiki bu dahada güzel.
Canim sen in yüregine saglik denmesi gereken herseyi söylemissin zaten .
Daha nice yillara hep beraber issallah sevgiler öptüm

nuralp dedi ki...

BİZDE SENİ ÇOK SEVDİK ASLI'CIM. TANIDIKÇA DAHADA ÇOK SEVİYORUZ... BLOG DÜNYASI, BENİM İÇİNDE EVDE CAN SIKICI GEÇEN HAYATIMI RENKLENDİREN BİR DÜNYA OLDU...

OĞLUŞUMDAN DOLAYI ZAMAN ZAMAN ZİYARETLERİMİ AKSATSAMDA, SENİN GİBİ ARKADAŞLAR EDİNDİKÇE DAHADA MUTLU OLUYORUM... UMARIM SAĞLIKLA DAHA UZUN YILLAR BİR ARADA SÜRDÜRÜRÜZ DOSTLUĞUMUZU... SEVGİLER...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails