19 Haziran 2010 Cumartesi

Pizza (aslişko usul)

Herkese mutlu,güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum....
Yıllardır yaptığım çok lezzetli ve hafif bir pizza tarifini paylaşmak istedim bugün:))
Malzemeler:
-1/2 su bardağı ılık su
-4 çorba kaşığı sıvıyağ
-1 tatlı kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-aldığı kadar un
Üzeri İçin:
-2 adet domates
-1 adet kırmızı biber
-1 adet yeşil biber
-1 su bardağı kaşar peyniri
-3 çorba kaşığı zeytinyağı
-tuz,kekik

Hazırlanışı: Hamur için derin bir kab içerisine biraz un koyup diğer malzemeleri ekleyip karıştırın...
Hamurun kulak memesi yumuşaklığında olması gerekiyor...
Hazırlanan hamuru üzeri örtülü şekilde 20dk dinlendirin...
Biberleri minik minik doğrayıp tavaya koyun ve zeytinyağını ilave edip 5dk kavurun...
Domateslerin kabuklarını soyup rendeleyip kavrulan biberlere ilave edip 5dk daha kavurup tuz ve kekiği ekleyip ocaktan alın ve soğumaya bırakın...
Dinlenen hamuru hafif unlu zeminde elinizle bastıra,bastıra servis tabağından biraz daha büyük olacak şekilde açın...
Pişireceğiniz tepsiye hazırladığınız hamuru yerleştirip hazırladığınız harcı hamrun hertarafına eşit şekilde yayıp kaşar peynirini serpiştirip önceden ısıtılmış 180derecelik fırında peynirler eriyip hafif kızarana kadar pişirip sıcak olarak servis yapın...
Afiyet Olsun:)))

19 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Gerçekten çok kolay,ellerine sağlık,yarın kahvaltıya yapacağım.Ellerine sağlık,sevgilerrrr...

Adsız dedi ki...

selamun aleykum:)

aslisko ben kilo verme derdindeyim,sende boyle hastasi oldugum pizza tarifi eklemisin:)yaninda da alinan kilolari nasil vercegimize dair bir yazi ver,yada kosu bandi ver:))

ellerine saglik.afiyet sekerler olsun.hayirli gunler diliyorum

YeMeK vAkTi dedi ki...

pizza harika görünüyor hamurunun kalınlığı ve görüntüsü süper olmuş ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Ahhhh ben o Aslişkoyu severim:))El
lerine sağlık canım muhteşem olmuş
afiyet olsun size.Sunum dehşet her zamanki gibi mutlu hafta sonları ko
caman öpüyorum ve seni çokkkkk sevi
yorum...

Atike Momini Ziya dedi ki...

canm sunum müthiş. pizza da odun fırınından çıkmış gibi... elleine sağlık enfes görünüyor. yeme şansına erenlere afiyetler olsun...
içten sevgilerimle...

eldivenlerim dedi ki...

tam benlik;) hem hamuru kalın değil, hem de sucuk falan yok sade;) muhteşem bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım.......

Unknown dedi ki...

Canim pizzan da nefis görünüyor benim büyük kizim sade kasarli yi cok sever .Afiyetler olsun.

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş Ellerine sağlık canım.

Işıl dedi ki...

bugun gun boyu cok yedım yıne yemek ıstedım ama bunu gorunce

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

aslişkom ellerine sağlık bu ne güzel şık bir sunum:))

sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcım çok nefis görünüyor hamurun kalnlığı harika eline sağlık.Sevgiler...

Sevtap dedi ki...

sağlıklı pizza olsun adı.Hiç denememiştim ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık aslıcığım harikasın her zamnaki gibi tam benlik olmuş:)))

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık aslı'cım nefis görünüyor :)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ablası nefis görünüyor. He çeşidi ayrı bir tat bu pizzaların, ama eve yapılanı daha başka oluyor. Ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Merhabalar aslı hanım piizanızı dün kahvaltı için yaptım harika oldu ellerinize sağlık paylaşmak istedim
aygül

cansudere dedi ki...

harika görünüyor canım sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aslıcım harikasın canım her yaptığın mükemmel ellerin dert görmesin

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmmmmm..adoro la pizza!!!complimenti...deve essere buonissima!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails