27 Ekim 2010 Çarşamba

Meyve Şekerlemeli Kurabiye


Malzemeler:
-2 adet yumurta (birinin akı üzerine)
-250gr yumuşak margarin
-1,5 su bardağı pudra şekeri
-1 su bardağı meyve şekerlemesi
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-4 su bardağı un
Hazırlanışı: Derin bir kap içerisine margarin ve pudra şekerini koyup mikser ile iyice çırpıp yumurtaları ekleyip 5dk daha çırpın...
Kalan malzemeleride ekleyip elinizle yoğurup hazırlanan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp yuvarlayıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip üzerlerine fırça ile yumurta akını sürün ve önceden ısıtılmış 170derecelik fırında pembeleşene kadar pişirip soğuyunca miss gibi demlenmiş çay ile servis yapın:)))
Afiyet Olsun...

29 yorum:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Kurabiyeler nefis gorunuyor Aslicigim, ellerine saglik!!

Lezzet Adası dedi ki...

ellerinize sağlık çayla beraber çok güzel gider kurabiyeler :))

Unknown dedi ki...

Benim Küçük Meleğim nasılmış çokkk özledim.Kurbişler enfes ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık.olsada yesem bir kaç tane:)

hafsahatun dedi ki...

mmm ellerine sağlık şimdi nasılda güzel giderdi çayımın yanında..:):)

Unknown dedi ki...

Çok cici olmuşlar,renkli renkli..Çocuklar çok sevcekler eminim,ellerine sağlık..sevgilerimle.

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı günler, çok güzel, leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Adsız dedi ki...

elıne saglık canım.kurabıyeyle pek aram yok ama asagıdakı yemegı yapmayı dusunuyorum aksama :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

renkli renkli ne güzel olmuşlar öyle. ellerine sağlık tatlım.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

nefis kurabiyeler olmuş
ellerine sağlık

Yeşim dedi ki...

çayın yanında ne güzel giderdi şimdi:)
ellerine sağlık canım,sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Aslıcım kurbişler harika,ellerine sağlık....

TATESAL dedi ki...

Aslıcım kurbişler harika,ellerine sağlık....

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Aslı,
Ellerine sağlık, kurabiye nefis görünüyor.

kalpkurabiye dedi ki...

tatlım ellerine sağlık meyve şekerlemesi çok yakışmıştır kurabiyeye:)) denemeliyimm:) yazıyorummdefterimee:))
öperim seni kocamann:)

gulsev dedi ki...

Kurabiyeye asla hayır diyemem, şekerlemelide renkli olmuş.
Elinize sağlık.

Özlem dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık..Ne zamandır blog gezmedim..Acıkları kapatalım bari.Sevgilerr

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim afiyetler olsun öptüm.

PINAR dedi ki...

ellerine sağlık canım,harika olmuşlar...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

yapması da yemesi de çok zevkli olsa gerek:) şifa olsun tatlım

Krema Tadında dedi ki...

hayırlı cumalar aslıcım cumhuriyet bayramın kutlu olsun ...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Meyve şekerlemesi kurabiyede ve biscottide çok güzel oluyor.
ellerinize sağlık.

Sevtap dedi ki...

Canım ellerine sağlık,her zamanki gibi süper görünüyor.

Lila ve Mor dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR KURABİYELER :)

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık Aslı'cım , süper görünüyor kurabişlerin :)

çok öptüm

cansudere dedi ki...

canım selam ben geldim uzun zamandır yoktum ortalarda ama koşturmacam coktu bide yıllık ızın ve geziler tam koptum.inşallah iyisındır.herzamankı gibi harıka görünüyor sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyorlar ellerine emeklerine sağlık canım

çiğdem dedi ki...

yaaa ben bu kurabiyelere bir türlü bu şekli veremiyorum yaa

Federica Simoni dedi ki...

che belli e che buoni!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails