25 Şubat 2011 Cuma

İyiki Doğdun CANIMM ve Paşa Sarması


Bundan 10 yıl önce bana ilk hala lık duygusunu yaşatan canım yeğenim Murat....

Doğum günün kutlu olsun!!!
Hayatın boyunca daima mutlu ol annenle ve babanla mutlu huzurlu sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyorum...
İLK GÖZAĞRIM
♥♥♥


Ve bu görmüş olduğunuz yakışıklı bugün anne ve babasıyla umreye gidiyor:))
Hayatındaki en anlamlı en güzel doğum günü yeğenimin!!!
Rabbim hayrlısıyla gidip gelmek nasip etsin dualarını kabul eylesin...



               
                           
Veee Paşam (murat) için yapmış olduğum paşa sarması:)
Malzemeler:
-1lt süt
-125gr margarin
-1 su bardağı toz şeker
-5 tepeleme çorba kaşığı un
-1 tane damla sakızı
Üzeri İçin:Hindistancevizi
Arası İçin:Ceviz
Hazırlanışı:Tencereye margarini koyup eritin ve unu ekleyip 2-3dk kavurup süt.şeker ve damla sakızını ilave edip orta ateşte sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar kaynatıp ocaktan alın...
Muhallebiyi 10dk mikser ile çırpın...
Fırın tepsisini ıslatıp tabanına bolca hindistancevizi serpiştirip çırpılmış muhallebiyi tepsiye döküp bir gece buzdolabında bekletip 20 eşit parçaya kesip ortalarına tüm ceviz koyup rulo sarıp tekrar hindistancevizine bulayıp servis yapın...
Afiyet Olsun...

22 yorum:

ebru dedi ki...

Aslıcım Allahım yeğenine mutlu,sağlıklı ve sevdikleri ile bir ömür nasip etsin.Doğum günü kutlu olsun. Ne güzel bu yaşta umreye gidiyor. Sağ salim gidip dönsün. Paşanın sarmasıda çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık canım.

Gökce dedi ki...

murat yeni yaşına çok hayırlı başlamış inşaallah hep öyle devam eder.
sevgiler canın

Begonvilli Ev dedi ki...

Murat'a nice mutlu yaşlar.

xcelis dedi ki...

Muratın doğum günü kutlu olsun.Halası seninde elerine sağlık =) Hayırlı Cumalar iyi haftasonları

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ah Aslıcım benimde bir yiğenim varki kendi çocuğum olsa daha mı çok severim bilemiyorum.Paşaya güzel uzun başarılı bir ömür dilerim:)

Sarmalarıda nefis görünüyor

Unknown dedi ki...

Canim benim, ben o yakisikliya saglikli, basarili, uzun bir ömür diliyorum sevdkleriyle beraber... Allah umre`ye de hayirlisiyla gidip-dönmeyi nasip etsin insallah... Rabbim ibadetlerini kabul eylesin... Sevgilerimle, ellerine saglik arkadasim...

Adsız dedi ki...

Allah uzun saglikli mutlu ömürler versin yegenine. Böyle hediye herkese nasip olmaz ne mutlu ona. Halasininda ellerine saglik pasa lokumu cok nefis olmus. Hayirli Cumalar diliyorum canim..Sevgiler

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutlu olsun, mutlu olsun...
her zaman sağlık olsun
huzur olsun
hayatı hep güzelliklerle dolu olsun
başarı olsun, neşe olsun...

sevgiler...

muazzez dedi ki...

Paşaya paşa sarması:) Ellerine sağlık Aslıcığım. Paşayada hayırlı yolculuklar dilerim. Bu yaşta umre ziyareti, maşallah. Rabbim haccıda nasip eylesin bu tatlı paşaya. İyiki doğmuş halasını mutlu etmiş:)

TATESAL dedi ki...

Yakışıklı delikanlıya daha nice güzel yaşlar diliyorum,rabbim sağlıkla huzurla dolu bir ömür nesip etsin...Maşallah bin kere ümreye hayırlısıyla gidip dönsünler...benim annemde gidecek,sevgiler aslıcım,darısı başımıza...hayırlı cumalar...

Unknown dedi ki...

Pembe Şekerim yakışıklı paşaya sağ
lıklı,huzurlu,başarı ve mutluluk do
lu harika bir ömür dilerim.Sarma muhteşem ellerine sağlık hayırlı cu
malar kocaman öpüyorum.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yakışıklı delikanlının doğum günü kutlu olsun nice güzel yıllar yaşasın.Aslıcığım böyle yakışıklı paşaya böyle güzel bir tatlı yakışır ellerine sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

sağlıklı nice güzel yaşlara Allah ibadetlerini kabul etsin ellerine sağlık canım arkadaşım

Sevtap dedi ki...

Sağlıklı,mutlu,başarılı nice yılları olsun inşallah.Sarmada harika görünüyor canım ellerine sağlık.Hayırlı cumalar...

balböcükleri dedi ki...

murata uzun ömürler.nice nice yıllar.ellerine sağlık paşaya yakışır.

Gülcan dedi ki...

bendemuratın doğumgününü kutluyorum allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.

Hayatın Tatları dedi ki...

paşanın sarmaları çok leziz kendi de çok yakışıklı.. Maşallah sağlıklı huzurlu mutlu uzun bir ömür diliyorum ona.

yeşim dedi ki...

maşallah Rabbim kabul etsin şimdiden sevgili muratın ibadetlerini.ömrüne ömür katıp sağlıklı,başarılı bir yaşam nasip etsin inşallah.sarmalar mükemmel olmuş canım benim alıyorum tarifi...çok çok öpüyorum.sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

canımmm Allah yeğenine uzun ve sağlıklı bir ömür nasip etsin..
maşallahh yakışıklı delikanlı :) şansı talihi açık olsun yavrucağın...
paşa armalarında harika balım ellerine emeklerine sağlık:))

Unknown dedi ki...

Gözlerim doldu resmen. 10 yasinda umreye gidiyor ne kadar güzel. Sag selim gidip gelmeye nasip olsun insallah. Allah dualarini kabul eder insallah. Meleksin sen. Iyiki dogdun muratcim. Sarmalarda bu ara harikalar :) Ellerine saglik Aslicim

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Masallah canim kocaman erkek olmus!:) Zaman cabuk geciyor. Nice yillara!

özge bayrak dedi ki...

neyi denemekten başlayacağımı şaşırdım artık, çılgın gibi ordan oraya atıyorum kendimi blogta :) hepsi nefissss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails