2 Mayıs 2011 Pazartesi

Accenim İçin....


Herkese güzel bir hafta diliyorum...
Accenimi bir çoğunuz tanıyorsunuz:) Benim arkadaşım ,dostum ,kardeşim ve ex komşu kızı:)
Dün Accenim 2 aylığına ingiltereye gitti....
Accenimi tanıyalı tam 7 yıl oldu ve bu süre içerisinde birbirimizi en fazla 2 hafta görmedik....
Ve geçtiğimiz hafta Accenim için özenle bu kahvaltı masasını hazırladım tabi bu nefis lezzetlerden Accenimin sayesinde  bir çok kişi de yararlandı:)
Dost ve kardeşler eşliğinde yedik içtik güldük eğlendik...
Lafı fazla uzatmadan masamdaki lezzetlere geçiyorum...



Accenim için hazırladıklarım...
-Muska Poğaça
-Zeytinli Çörek
-S Kurabiye
-Limonlu, Çikolatalı Muffin
-Muhammara
-Soslu Biber Kızartması
-Sosis Kızartması
Peynirler: Ezine, Kaşar, Örgü, Dil ve Beyaz Peynir
Zeytinler: Biberli, Kırma, Siyah
Reçeller: Kivi, Elma, Turunç, Gül
Haşlama Yumurta ,Domates, Salatalık, Nutella, Fındız Ezmesi, Bal, Kaymak, Tereyağ
 
Accenim canım kardeşim senin gibi değerli bir dostum olduğu için çok şanslıyım umarım herşey gönlünce olur şimdiden seni çok özledim....
 
Tarifleri en kısa zamanda yayınlayacağım:)

19 yorum:

Yeşim dedi ki...

sofrada yok yok maşallah
ellerine sağlık Aslıcığım
arkadaşında çok şanslı benden söylemesi:)))

Adsız dedi ki...

Çok şık ve bol çeşitli bir sofra. İştahımı açtı. Herşey çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

muazzez tanerinesi dedi ki...

s.a Aslıcığım. Nasılsın? Nihayet yazabiliyorum sana:) bir kaç gündür blogspotlar açılsada ben ziyaret edemiyordum kimseyi. Ip adreslerini düzeltmiştim ya senden öğrenip bişey oldu:)) Neyse şükür kavuşturana. Masan muhteşem görünuyor. Yaptığın lezzetlerde öyle ama tabakların sunumların süper:)) En çok canım kızartma ve börekleri çekti. bu arada ben rejimdeyim, 5 kilo verdim de:) dua et ne olur daha 9 kilo var vermem gereken. Siteyle biraz zor ama:) ayy kavuşunca hep birden döktürmeyeyim, diğer arkadaşlara da kalsın yer:) Kocaman öpüldün canım arkadaşım. Aeo

durutarifler dedi ki...

Allah kavuştursun. Sohbetiniz nol olsun.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Aslımmmmmmm Accenim çok şanslı Rab
bim ayırmasın sizi.Masa ve menü muh
teşem ellerine sağlık öpüyorum.
ALLAH KAVUŞTURSUN:)))

Unknown dedi ki...

Aslımmmmmmm Accenim çok şanslı Rab
bim ayırmasın sizi.Masa ve menü muh
teşem ellerine sağlık öpüyorum.
ALLAH KAVUŞTURSUN:)))

BETÜLCE dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel bir masa hazırlamışsınız.Dostluğunuz daim olsun.

pelince dedi ki...

Allah kavuştursun,ne güzel böyle sofralarda ağırlanmak...

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik daha ne olsun emeklerine saglik arkadasin cok sansli .Allah kavustusun .

saniyesultan dedi ki...

ne güzel insanın böyle sevdiği dostları olması ve onun için sofralar hazırlaması....

kalpkurabiye dedi ki...

canım benimmm:)
çok tatlısınız:)
Allahımm muhabbetinizi bozmasın hiç:)
tez vakitte kavuştursun sizi:))
maşallah bu arada sofralardan çok yararlanacağım bilesinn:))

TuruncuTatlar dedi ki...

maşallah aslıcım bir kuş sütü eksik kalmış ellerine sağlık güle güle kavuş inşallah arkadaşınada sevgiler..

Unknown dedi ki...

çok şanslı bi arkadaş valla ellerine sağlık canım:))

Baharcicegi dedi ki...

Benimde senin accenin gibi komsu kizi arkadasim vardi ama ben evlenince almanyaya geldim sizin gibi görüsemiyoruz imrendim size
Ellerine saglik hepside birbirinden nefis lezzetli olmus

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinişzin yüreğine sağlık çok teşekkür ediyorum....

Amin inşallah zaman su gibi geçer diyorum bende:)

CANBOGAZDAN dedi ki...

cok guzel bir sofra olmus ellerinize saglik

ACCEN dedi ki...

aslişkoooooooooooooooooooo!!! ben bunu yeni gördüm ancak fırsat bulabildim, ne de güzel görünüyor masa:) ahh ahh şimdi burda olcaktı ki hapur hupur yerdim:( canım benim çok güzel bir gündü tekrar teşekkür ederim. çook şanslıyım ben evet evet..
en yakın zamanda arayacağım seni, öpüyorum çok.

Accen

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın bitanecikim yorumun beni çokkkk çokkk mutlu etti:))

İnşallah daha çok beraber kahvaltılar yapacağız geldiğinde ayrı kaldığımız zamanın acısını çıkartacağız:)))

Canım benim kocaman öpüyorum....

beylikdüzü dedi ki...

Masalar çok şık gerçekten.İnsanın iştahını açıyor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails