27 Temmuz 2012 Cuma

Karışık Taze Meyve Kompostosu


Şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum... Gerçekten nefis bir lezzet.

Mazlemeler:
-2 adet yeşil elma
-2 adet armut
-3 adet şeftali
-10 adet kayısı
-6 adet mürdüm eriği
-1 salkım çekirdeksiz üzüm
-3lt su
-yaklaşık 1 su bardağı toz şeker
-1 adet çubuk tarçın
Hazırlanışı:Suyu tencereye koyup kaynatın.
Elma ve armudun kabuklarını soyup temizleyin ve istediğiniz büyüklükte doğrayıp kaynayan suya atıp 5-10dk kaynatın.
Şeftalinin kabuklarını soyun kayısı ve eriğinde çekirdeklerini çıkartıp hepsini aynı şekilde doğrayıp üzümü ayıklayıp kaynayan suya ilave edip tencereyi ocaktan alıp şekeri ve tarçını ekleyip tencerenin ağzını kapatıp 1 saat bekletip tarçını kompostonun içinden çıkartın.
Oda sıcaklığında ılıyınca buzdolabına koyun ve soğuk olarak servis yapın.

(arzuya göre şeker ve su miktarında oynama yapabilirsiniz)

Afiyet Olsun :))

7 yorum:

Swotpisces dedi ki...

çok enfes görünüyor, ama ben o meyveleri yemeyi tercih ederimmmmm... :)

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Rengarenk blogunuz var, içim açıldı valla. Komposto çok güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık.

Burcu Kayhan dedi ki...

Çok güzel bir komposto olmuş,ellerine sağlık canım.Sevgiler:))

pasta köşesi dedi ki...

ımmm vitamin deposu ya resmen :)
bayılırım ben ona ellerine sağlık canım,hayırlı ramazanlar...

Unknown dedi ki...

Aslişkom ellerine sağlık kompostosuz bir Ramazan düşünemem öpüyorum kocaman

Adsız dedi ki...

selam pembe tatlar. yeni tanıştım sitenle. Bir Kayserili olarak tariflerini çok beğendim:)) Sürekli takip eder oldum. Bu kompostoyu hemen o gün denedim kesinlikle şu sıcak ramazan günleri için harika. hala buzdolabında var ve eşimle iftarda kapışıyoruz... ellerine sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar hemşerim:)
Ziyaretin ve cici yorumun için çok teşekkür ediyortum...

Aynen ramazan geldi geleli bizim evimizde de pek eksik olmuyor denemiş olmanıza özellikle memnun kalıp buraya yazmanıza çok sevindim sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails