31 Temmuz 2012 Salı

Kıbrıs Köftesi



Malzemeler:
-500gr köftelik kıyma
-3 adet patates (rendelenmiş)
-1 adet kurusoğan (rendelenmiş)
-1 adet yumurta
-1 çay bardağı galeta unu
-tuz, karabiber, pul biber, kırmızı toz biber, kimyon
Kızartman İçin: Sıvıyağ
Hazırlanışı:Derin bir kab içerisine bütün malzemeyi koyup 15-20dk yoğurun.
Hazırladığınız harçtan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp elinizi hafif ıslatıp istediğiniz şekli verip  buzdolabında 1 saat dinlendirdikten sonra kızgın yağda kızartıp sıcak olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :))

7 yorum:

BETÜLCE dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel bir köfte kıbrıslı bir arkadaşımdan öğrenmiştim sonrada Kıbrısta görev yaparken çok yapmıştım ama çok uzun zamandır yapmıyorum aklıma geldi sayenizde çok güzel olmuş eminim tadıda harika olmuştur.

Unknown dedi ki...

bu köfteyi bir kere bende yaptım ve çok begenmiştik ama adının kıbrıs köftesi olduğunu bilmiyordum ..çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık..

Nilgün Komar dedi ki...

tarifi aldım

Gönülünce dedi ki...

Köftenin her türünü çok severim...Nefiss olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

İhlamurcum dedi ki...

Ben bunu tvde isvec koftesi diye dinlemistim,galetasi yoktu.hemen deneyecegim,tesekkurler.

Yemek Çeşitleri dedi ki...

Nefis Gözüküyor ellerinize sağlık

online mutfak dedi ki...

Nefis gözüküyor ellerinize sağlık

Yemek Tarifleri -
Yemek Çeşitleri -
pislink.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails