27 Aralık 2012 Perşembe

Kremalı Kek



Herkese Merhabalar...
Ağızda dağılan nefis bir kek... Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum :))

Malzemeler:
-3 adet yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1 kutu krema (200ml)
-1 adet limon kabuğu rendesi ve suyu
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-aldığı kadar un
Üzeri İçin: Fındık
Hazırlanışı:Şeker ve yumurtaları köpürene kadar çırpıp kremayı ekleyip kalan malzemeri sırasıyla ilave edip normal kek kıvamından biraz daha katı bir kıvamda hamur hazırlayın.
Yağlanmış kelepçeli kek kalıbına hazırlanan harcı döküp üzerine fındık serpiştirip 150derecelik fırında yaklaşık 40-45 dk pişirip soğuyunca kalıptan çıkartıp dilimleyerek servis yapın.

Afiyet Olsun :))

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık enfes olmuş...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

kolay lezzetli süper bir kek tarifi denenebilir ellerine sağlık tatlım:)

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Ellerine sağlık kekler vazgeçilmez lezzetimiz.

Gurme Şirine dedi ki...

kek hemde kremalı :))
tadına baksak fena olmazdı...
var mı bize 1 dilim?
ellerine sağlık canım...

*mehtap dedi ki...

nefis olmuş,eline sağlık..

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık..
kelepçeli kek kalıbı yerine normal keke kalıbına koyulsa da olur mu acaba :)

Ferkay dedi ki...

Mehtapcım çok güzel görünüyor, ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

selamlar Aslı'cım ben tub@ (tubanintarifler) ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor kremalı kekin,zaten face.den de takip etmekteyim :)
canım bende yeni bir sayfa açmak zorunda kaldım..inşallah takibini bekliyorum tabi ziyaretime de :)

çok öptüm
Aeo.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
yeni yılın sağlık, neşe, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim. İyi seneler dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Siviyag girmiyormu icine???

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili Adsız...
Krema çok yağlı olduğu için koymuyorum...
Sünger kıvamında yumuşacık bir lezzet oluyor...

Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails