7 Aralık 2012 Cuma

Meyveli Kek



Malzemeler:
-3 adet yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı süt
-1,5 çar bardağı sıvıyağ
-1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
-2 adet elma (rendelenmiş)
-2 adet havuç (rendelenmiş)
-2 adet rendelenmiş portakal kabuğu
-1 çay kaşığı tarçın
-2 paket vanilim
-1 paket kabartma tozu
-aldığı kadar un
Hazırlanışı:Karıştırma kabına şeker ve yumurtaları ekleyip köpürene kadar çırpıp kalan malzemeleri sırasıyla ilave edin.
Yağlanmış kek kalıbına hazırlanan kek harcını döküp 150derecelik fırında yaklaşık 40-45dk pişirip ılımaya bırakın.
Ilıyan keki kalıptan çıkartıp dilimleyerek servis yapın.

Afiyet Olsun :))


6 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ben geldim ..
hayırlı akşamlar çayımda yanında hadi içelim....
elleri,ne sağlık canımcım:)

Gurme Şirine dedi ki...

enfes görünüyor...
çayımın yanına 2 tane isterim...
ellerinize sağlık...

güzel haftasonları diliyorum...

Unknown dedi ki...

Aslımmm ellerine sağlık elme ve havuç
hmmmmmmmm nefis öpüyorum...

feriha dedi ki...

Aslı hanımcım merhaba... Ben bütün yaptıklarınızı büyük bir ilgi ile takip ediyorum.Her yaptığınıza yazı ile yorum yapamasakta dilimiz ve gönlümüz ile güzel yorumlar yapıyor,sizi çoook takdir ediyoruz.Artık bloğunuz bir tarif efterimiz gibi.mesela yeturla lezzet kareleri yeşim hanımı biliyorsunuz oda gelen çirkin yorumlar nedeni ile blığunu iptal etti.Halbuki sizler bizler için çoookönemlisiniz,sessiz sizleri izliyoruz.Bizler böyle becerikli hanımları hiç kaybetmek istemiyoruz.Ben ev hanımıyım sizlerin sayesinde arkadaşlarımdan hep güzel yorumlar alıyorum ama benim gizli kahramanım sizlersiniz.En basit sunumlarınız bile bana çok fikir veriyor.Erzurumda doğu görevimizi yapıyoruz son senemiz.Soğuk Erzurumdan sıcacık sevgiler

Unknown dedi ki...

çok lezzetli bir kek ellerine sağlık canım,afiyetler olsun....

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzel yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Sevgili Feriha hanım öncelikle Yeşim arkadaşıma bende gerçekten çok üzüldün gerçekten farklı tarfileriyle biz bloggerede değişik fikieler veriyordu...
Ve gerçekten gönlünüze yüreğinize sağlık güzel yorumunuz için...
Aynı şekilde bende arada çirkin yorumlar alıyorum ama birkaç kendini bilmez için blogumu bırakmaya hiç niyetim yok...
Bende Kayseriden sizlere selamlarımı gönderiyorum çok sağolun :)) Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails