31 Ocak 2013 Perşembe

Labneli Poğaça



Malzemeler:
-1 paket labne peyniri (200gr)
-2 adet yumurta
-1 su bardağı süt
-1 su bardağı sıvı yağ
-1 çorba kaşığı toz şeker
-1 tatlı kaşığı tuz
-1 paket kabartma tozu
-aldığı kadar un
İçi İçin: beyaz peynir, maydonoz, pulbiber
Üzeri İçin:
-yumurta sarısı
-çörekotu
Hazırlanışı: Lebne peynirini, sütü ,sıvı yağı ve yumurtaları derin bir kab içerisine koyup çırpıcı ile karıştırın ve kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın.
Maydonozları ince şekilde doğrayıp peynir ve pul biber ile birlikte karıştırın.
Hazırlanan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp avucunuzun içinde yassılayıp orta kısmına peynirli harçtan koyup şekil verip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin.
Şekil verdiğiniz poğaçaların üzerlerine yumurta sarısı sürüp çörekotu serpiştirip önceden ısıtılmış 175derecelk fırında üzerleri kızarana kadar pişirip servis yapın.


Afiyet Olsun :))




8 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine emklerine saglik afiyetler olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

gerçekten merak ediyorum tadını aslı hanım acaba güzel oluyormu sizi çok beğenerek takip ediyorum çok başarılısınız aranıza yeni katılıdım özellikle sunumlarınız şahane

Pembe Tatlar dedi ki...

İsminizi belirtmediğiniz için sevgili Adsız diye hitap edeceğim :)
Öncelikle çok teşekkür ediyorum..
Çok hafif ve bir o kadarda lezzetli bir tat denemenizi tavsiye ederim pişman olmazsınız :)

Sevgiler :)

esma dedi ki...

aslı hanım ben dün yazmıştım yorum sizee lableni poğaça hakkında adsız olarak ama artık adımla burdayım ben esma tarifleriniz için çok teşekkürler fotağraflarınıza hayranım nasıl bu kadar muntazam çekiyorsunuz maşallah bende mutfak delisiyim çok tarif denerim yardımlarınız için çok saolunn

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Esma hanım memnun oldum :)
Fotoğraflarımı perde storu üzerinde çekiyorum genelde ve hep tripot kullanıyorum...
Cici yorumunuz için gerçekten çok teşekkür ediyorum...
Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

ne cici bir blog ne cici bir anlatım eminim tarifte yapınca başarılı olur :)ellerine sağlık...tarifi aldım gittim ben tabi yanında bir tanede poğaça aldım....

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ne sık görmüştüm bir ara denerim dedim kaldı öyle şimdi görünce gene aklıma düştü yarın ki misafirlere olmadı deneyeyim.Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Ben de tadını merak ediyorum denesem mi diye düşünüyorum:)Ben de beklerim.Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails