29 Ocak 2013 Salı

Sütlü Poğaça


Malzemeler:
-250gr margarin (ben tereyağı kullandım)
-3 adet yumurta (ikisinin sarısı üzerine)
-1 su bardağı süt
-4 çorba kaşığı tozşeker
-1,5 tatlı kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-aldığı kadar un
İçi İçin: peynir , maydonoz
Üzeri İçin: yumurta sarısı, çörek otu
Hazırlanışı:Derin bir kab içerisine bir miktar un koyup oda sıcaklığındaki margarini ve diğer malzemeleri ekleyip ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapıp üzeri örtülü şekilde 30dk dinlendirin.
Maydonozu ince olacak şekilde doğrayıp peynir ile karıştırın.
Dinlenen hamurdan cevizden büyük parçalar kopartıp yuvarlayıp avucunuzun ortasında yassılayıp orta kısımlarına peynirli harçtan koyup istediğiniz şekilde kapatıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip üzerlerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpiştirin ve tepside 15-20dk bekletip önceden ısıtılmış 175derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirip soğuyunca servis yapın.

Afiyet Olsun :))

8 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

hayatımda tüm gün poğaca yesem hiç nbıkmam diye düşünüyorum hele de böyle pofidik poğaca olursa nefis görünüyor

Tarif diyarı dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM POĞAÇALAR NEFİS GÖRÜNÜYOR.sEVGİLER

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık.
al beni diyorlar aldım kuzum:)

Unknown dedi ki...

Nefis olmus canim. Ellerine saglik...

Adsız dedi ki...

Sitenizi gerçekten çok beğendim.Çok yaratıcı çok renkli. Başarılarınızın devamını diliyorum :)

müjde dedi ki...

Nefis görünüyor Aslıcığım.Komşun olmak isterdim. :((

Gurme Şirine dedi ki...

bende bazen poçalarımı sütlü yapıyorum :))
yumuşacık oluyor...
ellerine sağlık canım...

durutarifler dedi ki...

AAA çok güzel bir görüntü olmuş gerçekten.
Ellerine sağlık
Sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails