23 Ağustos 2013 Cuma

Patates Salatası



Herkesin bildiği ve kimsenin hayır diyemeyeceği klasik bir lezzet :)

Malzemeler:
-6 adet patates (haşlanmış)
-1 adet kurusoğan 
-1/2 demet maydonoz
-1 kase kornişon
-2 adet limon suyu
-1 çay kaşığı kuru nane
-1 çay kaşığı pul biber
-1 çay kaşığı kara biber
-1 çay kaşığı kırmızı tozbiber
-1/2 çay kaşığı kimyon
-tuz
-zeytinyağı
Hazırlanışı:Patatesleri çok büyük olmayacak şekilde küp küp doğrayıp derin bir kasenin içine koyun.
Soğan ve maydonozları ince ince kornişonu minik minik doğrayın.
Kalan malzemeleri doğranmış malzemelerle birlikte patateslere ekleyip karıştırın ve  servise hazır.

Afiyet Olsun :)



9 yorum:

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik olsun..
En cok sevdigim salatadir patates salatasi..
Harika gozukuyor..
Sofralariniz sunumlariniz lezzetleriniz cok cok guzel..
Zevkle izliyorum sizi.

Mutfak Dili dedi ki...

Birseyi de soylemek istiyorum. Sadece bilginiz olsun diye yaziyorum.
Sizin tarifler kolayemektarifleri.net sitesi alip yayinliyor. ve eminim bunun icin sizden izin almiyordur. Cunku benim tarifleri de yayinliyor izinsiz. Bunun icin ne yapilacak bilmiyorum ama. :(

Beşparasız - Ayşegül dedi ki...

Aynen canım benimde çok sevdiğim , asla hayır diyemeyeceğim bir lezzet :)
Ellerine sağlık..

pınar dedi ki...

canım ellerine sağlık....

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmm dün misafirlrime yaptım nefis biz çok severiz:))

Unknown dedi ki...

Patates salatasi...cok severim. Super gorunuyor... Ellerine saglik canim...

Unknown dedi ki...

Aslımmmm ellerine sağlık sevmeyen var mıdır öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık aslıcığım hiç bir zaman hayır diyemeyeceğim bir salata.Afiyet olsun.

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Sevgili Mutfak Dili...
Maalesef bende bir kaç yerde gördüm ama maalesef birşey yapamıyorum :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails